BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

insan yang memahami...

Tuesday, May 17, 2011

slamat ari guru...

hormatilah guru anda..
guru ibarat pelita yang menerangi kita tika kita
di dalam kegelapan...

tetapi adakah kita sudah cukup menghormati guru kita...adakah dgn tido didalam kelas,membuat bising tika guru mengajar membuktikan
bahawa kita sudah cukup menghormati guru..

ingatlah bahawa para sahabat sendiri amat menghormati guru,,
biarpun yg menjadi guru itu seorang kafir..

renung2kan lah...

Friday, May 13, 2011

KiSaH MaLanG aq KAt oStel SMKSR...


huhuhu...
mmg dah terbukti aq nie
(SANG PEMBAWA HATI YG LARA)
dah rr itu ari klh kwad..pastu..
x sampai sbln kene pkul lakk...
apsal rr dgn idup aq nie..
dah r kene pkol terok plak tu..
x der rr yerok sgt..tp sampai ade rr parot skit kat blakang
bdn aq nie...
korunk bce rr zendiri ape yg aq tlis nie..
huhuhu.

Justify Full
Aspura,5 mei 2011,10:37 malam, tibe2 jer aq kene panggil kat dorm liqa..aq pon naek rr.2 miit lps aq msok,ade r due org hamba allah nie, tibe2 jer pukul aq pakai bantal.aq pon terhuyung hayang kene buat cam tu.amarah aq tibe je naik..aq pon terus meluru kluar..lps tu aq terjerit`klu nak pkol org pon pikir r dulu,ade akal x guna"lebih kurang ca tu rr aq terjerit..x tau rr cam ner aq bleh jerit kat 2 org hamba allah tu...
lps kuar dri dorm tu,aq pon pegi rr blek prep dgn amarah aq ade lg bersarang kat ati nie..mule2 aq pegi blek prep nie sebenarnyer nak buat keje skolah yg aq pon x tau bile punyer keje rr kan..mcm tu rr..tibe2 jer..ade rr ramai insan insan yg msok kat blek prep nie..aq tgk cam dah ramai jer,aq pon mls rr nak buad keje kan..fhm2 jer rr bler dah ramai mesti bising kan...time aq nak naek dorm nie,ade rr beberapa makhluk allah nie tarik aq pegi dorm liqa...aq pon terpakse pegi rr kan sb kene tarik tu..aq msok jer dorm liqa nie,aq tgk dah ramai insan yg dok dlm dorm nie cam menunggu aq jer gamaknyer..lps tu jer,tibe2 insan2 yg ade dlm bilek tu pkl aq pakai bntl ramai2..pening gler aq time tu..cam org mabok aq dibuatnyer..dan x semena mena nyer aq kean tornado kick kat blakang badan..pastu start rr insan2 nie pkol aq pakai tgn rr kaki rr...sket gler bdn aq time tu..aq mls rr nak cite bnyk2...
pastu ade rr diorg ajak aq gado one by one..aq x nak lwn tp diorang harok giler...aq pon terpakse rr lwn skit2..aq just grip kepala jer...x sampai ati aq nak buat bende lain...tu satu sbb...satu lg sbb diorang ramai...aq just siorang jer...insan yg lemah ini x ber daya hndk melawan segferombolan musuh hanya dengan tangan kosong....tup2....k habis...
aq x nak cite bnyk2...nnt laen plak yg jadik...

tu kire pengalamn pertama aq kene pkol kat ostel smksr nie..
sbb x puas ati psl memek muke aq jer..ngan sbb aq jarang tegur brother2 kat situ..
k rr... sampai situ jer aq nak tulis...

Monday, May 2, 2011

KeKaLaHan....






huhuhu....
sedih aq kawad x dpt no...
tp nak buat camnerkan>>
dah xder rejeki...redha jer rrrr...
belatih bkn maen lame,
ade rr dekat 4 bulan..
tp hasilnyer sungguh mengecewakan...
huhuhuhu...

nie yg nak menangis nie...
thn dpn ade lg...
tp aq rase cam mls jer nak kwd thn dpn..
yg thn nie pon dah pnt gler..huh...

k rr..
aq pon dah x tau nak merepek ape lg kan..
so korunk sume bleh tido....
salam...luruskan barisan..
nape jln x same..